VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami („VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi
predávajúcim a kupujúcim uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu na web
stránke – chilluj.sk
Naše služby využívajte v prípade, ak ste sa oboznámili so všetkými bodmi VOP a ak
ich považujete za záväzné pre seba. Tento dokument sa nepovažuje za písomnú
zmluvu.
1) Predávajúci

 Akcent sun s.r.o.

Farská 42, 94901 Nitra, Slovensko

IČO: 45353956
DIČ: 2022974525

Zapísaný v obchodnom registri Okresného súdu Nitra
Právna forma: Spoločnosť s ručením obmedzeným

Telefónne číslo: +421 915 282 011
Názov, adresa a e-mailová adresa poskytovateľa webhostingu: active24.sk
2) Definície pojmov
Pojmy písané veľkým počiatočným písmenom majú nasledovný význam:
● Užívateľ – každá osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom využíva portálu a jeho
služby.
● Kupujúci – každá osoba, ktorá uzatvorí kúpnu zmluvu s Predávajúcim
prostredníctvom portálu 

● Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy
nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
• Podnikateľ – osoba zapísaná v obchodnom registri; osoba podnikajúca na
základe živnostenského oprávnenia; osoba podnikajúca na základe iného než
živnostenského oprávnenia; osoba vykonávajúca poľnohospodársku výrobu zapísaná
v osobitnej evidencii.
• Zmluvné strany – Predávajúci a Kupujúci
• Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre
Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
3) Základné ustanovenia
VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy. Pokiaľ nie je v kúpnej zmluve alebo v
jej prílohách výslovne uvedené odchylné dojednanie alebo platnosť niektorých
ustanovení týchto VOP nie je kúpnou zmluvou alebo iným výslovným dojednaním
medzi Predávajúcim a Kupujúcim vylúčená alebo inak modifikovaná, platia v ostatnom
pre vzájomné vzťahy zmluvných strán tieto VOP.
• Právne vzťahy Predávajúceho so Spotrebiteľom výslovne neupravené v týmito VOP
sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v
platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o
priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“),
zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní
služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov
(ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej
na diaľku“), všetky v znení neskorších právnych predpisov.
• Právne vzťahy Predávajúceho s Podnikateľom výslovne neupravené týmito VOP sa
riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v
znení neskorších právnych predpisov.
• Súčasťou týchto VOP je aj reklamačný poriadok predávajúceho (ďalej len
„Reklamačný poriadok“) vydaný v súlade s príslušnými ustanoveniami Zákona o
ochrane spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe
zmluvy uzavretej na diaľku, ktorým predávajúci informuje spotrebiteľov o podmienkach
a spôsobe reklamácie, o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácii, sťažností
a podnetov spotrebiteľov vrátane informácie o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o
vykonávaní záručných opráv týkajúcich sa tovaru zakúpeného v internetovom
obchode.
• Predávajúci v súlade s ustanovením § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa
pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku informuje Spotrebiteľa, že sa
nezaviazal dodržiavať žiadny kódex správania.
4) Registrácia
● Služba zobrazená na portály môže byť zakúpený výlučne po registrácii
Kupujúceho.
● Pri registrácii je Kupujúci povinný uviesť údaje v rozsahu: meno a priezvisko, poštová
a fakturačná adresa, telefónne číslo, email, názov tovaru, popis tovaru, počet kusov.
Podnikateľ je povinný uviesť aj IČO, DIČ, prípadne IČ DPH.
• Tieto údaje budú v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov
a o zmene a doplnení niektorých zákonov použité v rámci vzťahu medzi Predávajúcim
a Kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej
prepravu tovaru).
• V prípade uvedenia nepravdivých údajov alebo údajov inej osoby pri registrácii
zo strany Kupujúceho je takto uzatvorená elektronická zmluva neplatná. Poskytovateľ
vylučuje svoju zodpovednosť, ak Kupujúci využíva jeho služby v mene inej osoby alebo
s použitím nepravdivých údajov.
● Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za oneskorené doručenie alebo za iné
problémy a chyby, ktoré sú následkom chybne a/alebo nepresne zadaných údajov
Kupujúcim.
● Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za škody vzniknuté v dôsledku
zabudnutia, resp. straty hesla Kupujúceho alebo v prípade, ak sa toto heslo stane
prístupným pre neoprávnené osoby z dôvodu, ktorý sa nemôže pripísať
Predávajúcemu.
5) Predávaný tovar a poskytované služby
● Služby zobrazený na portály sa môže objednať výlučne online.
● Predávajúci vo portály podrobne uvedie názov a popis služby, jeho cenu,
prípadne zobrazí fotografiu služby a uvedie ďalšie informácie. Dekorácie a
príslušenstvo používané pri službách sú ilustračné a nie sú súčasťou tovaru, pokiaľ
to nie je pri tovare výslovne uvedené.
6) Objednávka,
● Kupujúci sa po registrácii prihlási do portálu
● Kupujúci umiestni vybraný/é tovar/-y do košíka a nastaví počet kusov tovaru/ov,
ktorý/é chce zakúpiť. Kupujúci si môže kedykoľvek pozrieť obsah košíka kliknutím na
ikonu „košík“. Ak Kupujúci chce umiestniť ďalší tovar do košíka, vyberie si tlačidlo
„pokračovať v nákupe“. Ak už nemá záujem o zakúpenie ďalšieho tovaru, skontroluje
tovar a počet kusov tovaru, ktoré chce zakúpiť. Kliknutím na ikonu „vymazať – X“ môže
vymazať obsah košíka. Po ukončení nákupu sa obsah košíka automaticky aktualizuje.
Ak sa tak nestane, Kupujúci klikne na ikonu „aktualizovať“ prehliadača. Kupujúci si
následne vyberie dodaciu adresu, fakturačnú adresu a spôsob platby.
● Oprava chýb pri zadávaní údajov: Pred ukončením procesu objednávky sa Kupujúci
môže vždy vrátiť na predchádzajúcu fázu, kde môže opraviť zadané údaje.
● Po zadaní údajov môže Kupujúci odoslať svoju objednávku kliknutím na tlačidlo
„objednať“, avšak predtým si môže ešte raz skontrolovať ním zadané údaje, prípadne
môže objednávku zaslať spolu s poznámku alebo uviesť svoje ďalšie požiadavky v
súvislosti s objednávkou a to aj prostredníctvom e-mailu.
• Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú.
● Doručením objednávky Predávajúcemu vzniká právny vzťah medzi Kupujúcim a
Predávajúcim, riadiaci sa všetkými platnými právnymi normami Obchodného
zákonníka, Občianskeho zákonníka a Reklamačného poriadku. Kupujúci obratom
obdrží systémom automaticky vygenerované potvrdenie svojej objednávky
elektronickou formou (e-mailom).
• Ak Kupujúci neobdrží toto potvrdenie najneskôr do 48 hodín, v dôsledku
systémovej chyby, nevznikne medzi Predávajúcim a Kupujúcim právny vzťah.
Kupujúci je oprávnený o tomto informovať Predávajúceho a/alebo vyhotoviť novú
objednávku.
• V prípade korektnej objednávky bude Kupujúci e-mailom alebo telefonicky
informovaný o termíne dodávky objednaného tovaru. V prípade nevyhovujúceho
termínu dodávky tovaru je možné dohodnúť iný vhodný termín. Po tomto termíne si
Predávajúci vyhradzuje právo vyhlásiť objednávku za neplatnú.
• Predávajúci má právo zrušiť objednávku, ak predmetný tovar bol uvedený na
stránku v dôsledku systémovej chyby, alebo ak cena tovaru bola medzičasom
zmenená. Rovnako je Predávajúci oprávnený zrušiť objednávku, ak kontaktné údaje
zákazníka nie sú správne alebo sú chybne vyplnené v objednávkovom formulári alebo
ak požadovaný tovar nie je k dispozícii dlhšiu dobu. O čom Kupujúceho bezodkladne
informuje emailom.
• Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku do 24 hodín od jej
odoslania. Objednávku je možné stornovať výlučne emailom na adrese
chilluj@chilluj.sk. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci kupujúcemu
rovnako prostredníctvom emailu.
● Objednávky budú spracované Predávajúcim v pracovných dňoch medzi 08:00 a
20:00 hodinou. Objednávka bude spracovaná do 24 hodín.
● Všeobecný termín plnenia je do 1-5 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
● Ak sa Zmluvné strany nedohodli na čase plnenia, Predávajúci je povinný plniť zmluvu
najneskôr do tridsiatich dní od prijatia objednávky Kupujúcim.
7) Platobné a dodacie podmienky
Cena za objednaný službu uvedená na portály je konečná a záväzná pre
Kupujúceho a Predávajúceho.
● Spôsoby platby (Kupujúci môže zaplatiť tovar zakúpený vo portály nasledovným
spôsobom):
○ Platobnou kartou
○Až do úplného zaplatenia ceny objednanej služby Kupujúcim zostáva objednanná
služba vo vlastníctve Predávajúceho.
● Spôsoby doručenia 
○Emailom 

8) Právo na odstúpenie
● Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo od zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho a vrátiť objednaný službu bez
udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia objednanej služby. V
prípade uplatnenia práva na odstúpenie znáša náklady na vrátenie tovaru Kupujúci.
• Odstúpenie od zmluvy môže Spotrebiteľ uplatniť u Predávajúceho v listinnej
podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči s označením všetkých údajov
slúžiacich k identifikácii tovaru, Spotrebiteľa a Predávajúceho. Spotrebiteľ je
oprávnený použiť formulár.Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za
zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu
najneskôr v posledný deň lehoty.
• Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na
odstúpenie od zmluvy, t.j. pred prevzatím tovaru.
● Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy, v prípade tovaru zhotoveného
podľa jeho osobitných požiadaviek, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru
určeného osobitne pre konkrétneho Spotrebiteľa.
● Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia
oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho
prijal na základe zmluvy. Predávajúci však nie je povinný vrátiť Spotrebiteľovi platby
pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým Spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru
späť Predávajúcemu.
• Predávajúci je povinný vrátiť platby Spotrebiteľovi rovnakým spôsobom, aký
použil Spotrebiteľ pri svojej platbe, prípadne iným spôsobom ak sa na tom Spotrebiteľ
s Predávajúcim dohodli a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
• Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s
ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti
tovaru.
9) Reklamačný poriadok
• Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim
a za vady, ktoré sa vyskytujú po prevzatí tovaru v záručnej dobe. Pri použitých
veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením.
• Záručná doba pre fyzické osoby je 24 mesiacov. Pri použitých veciach je
záručná doba pre fyzické osoby 12 mesiacov.
• Záruka za akosť pre právnické osoby je v trvaní 12 mesiacov. Pri použitých
veciach je záruka za akosť pre právnické osoby 6 mesiacov.
• Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim. Práva zo
zodpovednosti za vady veci, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
• Na darčeky a výhry, ktoré kupujúci dostane zadarmo, sa záruka nevzťahuje.
• Na žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou
formou (záručný list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného
listu vydať doklad o kúpe.
• Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne,
včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu
odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci,
alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu
nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť
vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za
bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
• Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla
riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má
právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o
odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady
po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
• Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny
veci.
• Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z vyššie uvedených práv spotrebiteľ
uplatňuje, je predávajúci povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v
zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia
reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické
zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Uvedené lehoty sa nevzťahujú na podnikateľov
a vybavenie ich reklamácie závisí od dohody s predávajúcim.
• Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od
zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
• Kupujúci si môže právo na záručnú opravu uplatniť poštou na adrese:
Farská 42, 94901 Nitra, Slovensko
• Predávajúci odporúča uplatnenie reklamácie zo strany kupujúceho čo najskôr
po jej zistení.
• Pri uplatňovaní reklamácie je potrebné uviesť údaje kupujúceho, popis vady,
doručiť predávajúcemu kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci
kúpu výrobku (výpis z účtu pri platbe kartou, záručný list, a iné) spolu s
reklamovaným tovarom na adresu predávajúceho. Tovar je možné reklamovať
aj bez originálneho obalu. Podmienkou na začatie reklamačného konania je
doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu.
• Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci
po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta.
Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil,
ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.
• Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.
To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
• Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy,
môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného
posúdenia; ktorého náklady znáša predávajúci. Predávajúci poskytne
spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie
reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.
• Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a táto bola
zamietnutá, predávajúci je povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť,
komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Náklady
odborného posúdenia predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného
posúdenia. Ak sa odborným posúdením preukáže zodpovednosť
predávajúceho za vadu, môže spotrebiteľ reklamáciu uplatniť znova. Znova
uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
• Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi ihneď
potvrdenie, ak to nie je možné, tak bez zbytočného odkladu, najneskôr však
spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa
nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie
iným spôsobom. V tomto potvrdení by mal byť okrem kontaktných údajov
predávajúceho a spotrebiteľa uvedený popis vady a či spotrebiteľ požaduje
opravu, výmenu, odstúpenie od zmluvy alebo zľavu z kúpnej ceny, v závislosti
od charakteru vady, ako aj dátum uplatnenia reklamácie.
• Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania a to:
– odovzdaním opraveného výrobku,
– výmenou výrobku,
– vrátením kúpnej ceny výrobku,
– vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku,
– písomná výzva na prevzatie plnenia v prípade zamietnutia reklamácie
– jej odôvodnené zamietnutie
• Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať spotrebiteľovi písomný
doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
• Ak si kupujúci neprevezme tovar na základe doručenej výzvy na plnenie do 30
kalendárnych dní odo dňa poskytnutia informácie o ukončení reklamácie,
napriek tomu, že informácia o ukončení vybavenia reklamácie mu bola riadne
doručená a kupujúci si vzhľadom na okolnosti tovar mohol prevziať, predávajúci
si vyhradzuje právo účtovať kupujúcemu za dané obdobie skladné 1,00
EUR/deň/ks.
• Predávajúci nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením
výrobku, opotrebovaním, užívaním neprimeraným spôsobom alebo ktoré boli
spôsobené živelnou pohromou.
10) Riešenie sporov
● Predávajúci a Kupujúci sa v prvom rade pokúsia vyriešiť spory vzniknuté medzi nimi
zmiernou cestou.
● Pokiaľ nebude možné spor vyriešiť podľa predchádzajúceho bodu, budú ho Zmluvné
strany riešiť prostredníctvom príslušného všeobecného súdu Slovenskej republiky.
• Spotrebiteľ je oprávnený obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu a na
subjekt alternatívneho riešenie sporov („ARS“) so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99
Bratislava, e-mail: zodpovednaosoba@soi.sk
• ARS sa vzťahuje len na spory, medzi Spotrebiteľom a Predávajúcim, ktoré
vyplývajú zo spotrebiteľskej zmluvy alebo ktoré súvisia so spotrebiteľskou zmluvou a
ktorých hodnota prevyšuje sumu 20 Eur. Subjekt ARS môže od Spotrebiteľa úhradu
nákladov a to jedine úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu a to
maximálne do výšky 5 Eur.
• Ak Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom ako Predávajúci vybavil jeho
reklamáciu, alebo ak má zato, že jeho práva boli porušené, je oprávnený obrátiť sa na
Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Pokiaľ Predávajúci žiadosť zamietne, resp.
táto nebude vybavená v lehote 30 dní odo dňa doručenia Predávajúcemu, je
Spotrebiteľ oprávnený podať návrh na začatie ARS písomne, elektronicky alebo ústne
do zápisnice.
• Spotrebiteľ môže na návrh na začatie ARS využiť aj platformu RSO ( riešenie
sporov online ) dostupnú na : https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-
spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi (vytvoriť
odkaz)
11) Záverečné ustanovenia
• Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 1.07.2022 a rušia
predchádzajúce znenia VOP. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť VOP bez
predchádzajúceho upozornenia.